داستان نویسی

در اینجا من داستان خواهم نوشت.

داستان نویسی

در اینجا من داستان خواهم نوشت.

آشنایی با داستان

داستانی که در این وبلاگ با شما به اشتراک خواهم گذاشت. داستان سرگذشت یک معلم سپاه دانشی در اواخر حکومت پهلوی هست.

داستان به پایان نرسیده و به مرور کامل می شود.

پس شاید به بعد از انقلاب هم کشیده شود.

داستان به زبان فارسی روایت شده ولی گفتگوی میان اشخاص، گیلکی است. 

در شیوه نوشتار گفتگوها به گیلکی به اصول نگارش بر مبنای حروف عربی که در فارسی نیز رعایت می شود پایبند مانده ام.

اگر پرسشی درباره شیوه نگارش در این داستان دارید با کمال میل پاسخگو هستم.

در اینجا و در این وبلاگ هر چند وقت یک بار یک قسمت از داستان گذاشته می شود. امیدوارم با من همراه باشید. 

زمانی که دیدگاه شما را پای نوشتارم می خوانم، به همراهی شما پی خواهم برد. 

دیدگاه شما چه ستایش باشد و چه نکوهش؛ قطعا برای من سودمند خواهد بود.

سپاسگزارم.

 

  • damoon Mottaghi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی